مشتریان گرامی برای خرید بهتر و مناسب برای خود حتما قبل از خرید و واریزی با شماره 02166911195 ۰۹۲۱۷۴۲۷۳۴۳ تماس بگیرید. با ای نماد سایت با خیالی آسوده خرید کنید

آموزش نصب دزدگیر و دوربین مداربسته برای باغ و ویلا

888دزدگیر و دوربین مداربسته برای باغ و زمین و ویلا

دزدگیر باغ و دوربین مداربسته باغ را میتوان از بهترین روشها جهت تامین امنیت باغ و زمین شما نام برد که بدین ترتیب سطح امنیت مکان شما بالا خواهد رفت.

 

حفاظت از محصولات باغ در هنگام برداشت .لوازم و ادوات کشاورزی خانه .باغ سرایداری و انبارها همه و همه لزوم استفاده از دوربینهای مداربسته مناسب و دزدگیر حرفه ای را ضروری میکند.

از این رو مجموعه آزاد الکترونیک با بیش از 20 سال سابقه در خدمت رسانی در حفظ امنیت شما مشتری گرامی رویکردی نوین  در حوضه آموزش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته مناسب و دزدگیر کرده است

نمونه محصول پکیج مناسب دوربین مداربسته برای باغ و ویلا

نمونه محصول مناسب دزدگیر برای ویلا

یک نمونه نقشه مناسب برای دوربین مداربسته و دزدگیر ویل و با غ 

هرباغ میوه ای نیاز به مراقبتهای ویژه ای دارد تا بتواند به صورت بهینه رشد کند و تولید محصول عالی و با کیفیت داشته باشد لذا باید برای جلوگیری از سرقت و حوادث طبیعی آن باغ از سیستمهای هوشمند دوربینهای مداربسته و دزدگیر استفاده نمود. در مقاله فوق آموزش برای نصب دزدگیر و دوربین مداربسته مناسب برای باغ و ویلا میباشد 

دزدگیر باغ در صورت ورود افراد غیر مجاز (سارق)شروع به آژیر کشیدن و تماس با شمارهای از قبل مشخص شده مینماید.

در کا استفاده از دزدگیر باغ و دوربین مداربسته باغ موجب بالا رفتن حس نظارت و امنیت در در اماکن میشود

نصب بیم خطی بر روی دیوار یا دورتا ذور باغ به عنوان فنس مجازی میتواند مانع از ورود افراد غیر مجاز گردد.

بیم خطی از طریق کابل و یل بیسیم به پنل مرکزی متصل میشود .دزدگیر باغ موجب بالا رفتن حس امنیت در محیط میشودو

هزینه خرید و نصب و راه اندازی کامل دزدگیر باغ بسیار مقرون به صرفه است و از هزینه فنس کشی ارزانتر تمام میشود.

قطعا با استفاده از بیم خطی و سیستم دزدگیر در فضای های محصور شده مانند: باغچه ها، باغ ها به محض ورود افراد غیر مجاز (سارق)‌ سیستم دزدگیر باغ شروع به اعلام خطر به وسیله ی پیامک، آژیر یا عملگر های دیگر (مه پاش، روشن شدن پروژکتور ها، فلاشر نوری، قفل کن های برقی و…)‌ میکند و موجب فرار و یا گیر افتادن سارق و در نتیجه جلوگیری از وقوع سرقت میکند.

یکی از نگرانی های مشتریان سیستم حفاظتی نگرانی از دست کاری سیستم و یا قطع کابل های سیستم است.

ما درآزاد الکترونیک با تجربه ی 28 ساله در صنعت حفاظت و نظارت میتوانیم این اطمینان را بدهیم که در زمان ساخت سیستم ها و طراحی و نصب سیستم تمامی تمهیدات ممکنه در نظر گرفته شده است به عبارتی:

  • اگر کابل ارتباطی پنل مرکزی به سنسور ها و بیم ها و بریده و یا دستکاری شود.
  • اگر فردی اقدام به دستکاری پنل مرکزی و یا چشم الکترونیک و بیم خطی بکند.

سیستم فعال شده و شروع به اعلام خطر و آژیر کشیدن و تماس گرفتن و ارسال پیامک به شماره های از قبل ثبت شده میکند.

در مقاله ای به صورت مفصل در مورد امکان دستکاری دزدگیر و روش های دستکاری دزدگیر پرداخته ایم.

آیا بیم خطی  نور مریی دارد و خط هایی شبیه به خطی فیلم های هالیوودی (خط های نوری منقطع) ایجاد میکنه که تو اون فیلم ها قهرمان فیلم با پریدن و حرکات اکروباتیک بیم خطی را از کار میندازد؟ خیلی از سوال های که برای مشتریان صنعت حفاظت و نظارت پیش می آید بر گرفته از فیلم های سینمایی و یا ویدیو های منتشر شده در شبکه های اجتماعی است که معمولا هیچ بویی از حقیقت و واقعیت نبرده اند.

یکی از این داستان های تخیلی اشعه های لیزر نورانی است که تو فیلم های هالیوودی محوطه های حفاظت شده مجهز به این سیستم ها و خط های تو در تو هستند و ستاره فیلم با انجام حرکت های اکروباتیک این مانع را از پیش خود بر میداره و به سرقت میپردازه اما خب چند مورد مهم در این باره وجود دارد.

1 – اول از همه طیف نوری حاصل از بیم خطی کاملا نامرئی است و امکان مشاهده آن توسط چشم انسان و در نتیجه پیدا کردن راه نفوذ وجود ندارد.

2 – سارقین مجهز به دوربین های طیف نگار نوری که خط های حاصل از نقطه های بیم خطی را مشاهده کرده و آن را فریب میدهند آن گاه چه اتفاقی می افتد؟

جواب ساده است ما در صنعت حفاظت و نظارت مهندسی قابلیت اطمینان استاندراد های مختلفی داریم.

طیف نگار نوری:

در صورتی که مکان مورد نظر شما آنقدر حساسیت و خطر سرقت بالایی دارد که امکان دارد که سارق و یا سارقین ابتدا به بررسی حرفه ای سیستم حفاظتی شما پرداخته و سپس با استفاده از دوربین های ویژه ی طیف نگار نوری (دوربین های طیف نگار نوری صد ها میلیون تومان قیمت دارند و فقط استفاده اش در صنعت هوافضا هست) با مشخص کردن خط ها و نقطه ها (در بیم خطی از دو نقطه تا شش نقطه) اقدام به سرقت کنند.

آن گاه ما به شما استفاده از بیم خطی با تکنولوژی رادیویی مایکرویوو را که استانداردی نظامی و امنیتی بالایی دارد را پیشنهاد میکنیم.

3 – بیم لیزر خطی با تکنولوژی اپتیکی (بیم لیزر خطی، بیم لیزر میله ای) تقریبا قابلیت اطمینان لازم برای همه ی اماکن را فراهم میکند.

(‌البته به جز زاغه های موشکی خاص، صنایع هسته ای، موزه های جواهرات و مکان های از این دست که خطر های زیادی تهدیدشان میکنند در این اماکن نیاز به استفاده از سیستم هایی با طراحی های ویژه هستند.)

آیا دزدگیر باغ و بیم لیزر خطا و آژیر مزاحم دارد؟

در صورت حضور حیوانات (‌سگ نگهبان، گربه خانگی، سمور و…)‌ و رد شدن آن ها از بیم لیزر سیستم اعلام هشدار نمیکند.

میتوان سیستم را به گونه ای تنظیم کرد که با تحریک حیوانات از این دست اعلام هشدار کند. گاها برای هشدار ورود سگ ولگرد و یا گرگ و راسو به مکان مورد نظر از این تنظیمات استفاده میشود.

خصوصیت پت به این صورت عمل میکند که چیزی که قادر به تحریک کردن بیم لیزر باشد باید ابعاد انسانی داشته باشد تا سیستم تحریک بشود. (البته با تنظیم در بیم خطی دیجیتال سرعت حرکت جسم تحریک کننده را نیز میتوان تنظیم نمود.) ویدیو های تست بیم خطی توسط تحریک به وسیله ی حیوانات نیز در سایت موجود است

  • اجزای یک سیستم حفاظتی (پنل مرکزی، سنسور ها، کابل، هشدار دهنده ها) درست انتخاب بشوند.
  • مشکلی از لحاظ ساخت، نصب، طراحی و راه اندازی نداشته باشند.
  • درست کالیبره باشند.
  • درست استفاده بشوند.  
  • تقریبا میتوان اطمینان داد چیزی به نام آژیر مزاحم و خطا وجود ندارد.

    (‌ما در زرین سیستم تجربه ی این را داشته ایم که سیستم حفاظتی برای مکانی نصب و راه اندازی کرده بودیم و در طول پنج سال که از زمان نصب سیستم گذشته دو بار سیستم هشدار داده است که هر دو بار سارقین اقدام به سرقت از مکان مورد نظر کرده بودند.)

    نصب بیم خطی بر روی دیوار

    در صورتی که بیم خطی بر روی دیوار نصب شود، دیگر ارتفاع بیم مهم نیست در صورتی که فردی اقدام به بالا رفتن از دیوار و گذشتن از دیوار بکند به هر صورت بیم دزدگیر تحریک میشود و فرمان به هشدار دادن مینماید.

  • به عبارتی فردی که قصد بالا رفتن از دیوار داشته باشد بدون شک سطح مقطعی بیش از بیست سانتی متر را بر روی دیوار ایجاد خواهد کرد بدین صورت خط نامرئی ایجاد شده ی بیم قطع شده و شروع به هشدار دادن مینماید.

    مزیت دیگر نصب بیم خطی بر روی دیوار این است که در صورتی که گربه یا موش از روی دیوار راه برود بیم خطی تحریک نشده و سیستم آژیر نمی‌زند، ضمن این که از آن جا که پرنده ها نیز به صورت عمودی پرواز نمی‌کنند بلکه زاویه دار پرواز میکنند در نتیجه بیم خطی توسط پرندگانی که بر روی دیوار نیز نشسته اند تحریک نمی‌شوند.

    مکان نصب بیم خطی

    میتوانید بیم خطی 100 متری را به چندین روش مختلف بنابر شرایط محیطی و حفاظتی و همچنین نیاز در مکان مورد نظر نصب نمایید.

  • نصب بر روی دیواره ها، بدین صورت شما میتوانید بر دیواره های دیوار های بیرونی در ارتفاع مناسب (شصت الی نود سانت) نصب نمایید.
  • نصب بیم خطی بر بالای دیوار به صورتی که اگر کسی از دیوار بالا رفت و قصد ورود به داخل را داشت سیستم حفاظتی تحریک شده و اعلان هشدارر مینماید.
  • نصب بیم خطی بر روی تیر حائل بر روی دیوار دیوار
  • تمپر بیم(ضد دستکاری بیم)

    از آن جا که بیم خطی و چشم الکترونیک و آژیر بیرونی مجهز به تمپر می‌باشد، در صورتی که حتی دزدگیر خاموش باشد و کسی قصد دستکاری اجزای آن را داشته باشد، در همان لحظه سیستم فعال شده و شروع به اعلام خطر و آژیر کشیدن و تماس گرفتن و ارسال پیامک به شماره های از قبل ثبت شده میکند، بیم های عرضه شده در زرین سیستم قابلیت کلید تمپر را دارند.

  • نصب بیم خطی بر روی تیر مجزا در ارتفاع های مختلف
  •  

    •  چشم دزدگیر الکترونیک پت (چشمی فضای بیرون)

      برای محیط داخل و یا زیر سقف میتوان از انواع جشم الکترونیک ها استفاده نمود ولی در صورتی که نیاز است که چشم الکترونیک در فضای باز و یا نیمه باز قرار گیرد، از چشم الکترونیک های خاص که ترکیب نوری پیشرفته و تکنولوژی پردازش دیجیتال دارای چشم دو گانه(دارای ۲ سنسور المنت دوگانه در خلاف جهت یکدیگر و یا مایکروویو) که در چشمی وزنی وجود دارد پیشنهاد میشود، چشمی های فضای باز جهت محافظت از محیط بیرونی ساختمان و محوطه اطراف آن مورد استفاده قرار میگیرد و به حیوانات، نور افتاب، باد گرم و… نیز حساسیت نشان نمیدهند و خطا نمی‌زنند.

بنابر نیاز مشتری و شرایط محیط از لحاظ فاصله ی بین دهنه ها (فاصله ی فرستنده و گیرنده ی بیم خطی از هم) و پهنای خط فنس مجازی(ارتفاع بیم خطی)، بیم های لیزر متنوعی مورد استفاده قرار میگیرد:

دزدگیر باغ شامل چه تجهیزاتی است و نصب آن چگونه است

 

همه ی اقلام در انواع و برندهای مختلف متناسب با نیاز و بودجه ی شما در لیست فروشآزاد الکترونیک م موجود است. (که در فروشگاه اینترنتی و یا کانال تلگرامآزاد الکترونیک )‌ وجود دارد.

این اقلام شامل: پنل دزدگیر و هشدار دهنده و آژیر ، باطری،بیم خطی  و… می‌باشد.

البته شما میتوانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری (به وسیله ی : تلفن های02166911195)‌ ارتباط داشته باشید کارشناسان فنی و فروش ما راهنمایی های لازم جهت خرید، طراحی، نصب و خدمات دهی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

 

 

 

 

 

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.