مشتریان گرامی برای خرید بهتر و مناسب برای خود حتما قبل از خرید و واریزی با شماره 02166911195 ۰۹۲۱۷۴۲۷۳۴۳ تماس بگیرید. با ای نماد سایت با خیالی آسوده خرید کنید

درباره دوربین مداربسته دید درشب رنگی وارم لایت

 

درباره دوربینهای مداربسته وارم لایت استارلایت دید درشب رنگی 

دوربین مداربسته دید در شب رنگی که معمولا به این دوربین دوربین های استار لایت و یا وارم لایت هم گفته میشود می تواند یک دارایی باورنکردنی برای هر سیستم امنیتی در فضای باز باشد، اما با انتخاب های زیادی که در بازار وجود دارد، انتخاب مناسب ممکن است دشوار باشد. در اینجا رنگ تصویر، محیط و نور را مورد بحث قرار می دهیم، برخی از بزرگترین عواملی که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین دوربین مداربسته دید در شب رنگی در نظر گرفته شوند.دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته دید در شب رنگی در مقابل دوربین سیاه سفید IR

دوربین های مداربسته دید در شب سنتی با فیلترهای برش مادون قرمز که به نام IR-cut شناخته می شوند، تصاویر سیاه و سفید تولید می کنند. با این حال، پیشرفت در فناوری دوربین، مانند حسگرهای تصویر و فناوری نور کم، قابلیت‌های دید در شب رنگی را بهبود بخشیده است.

با انتخاب های بیشتر در حال حاضر، اولین چیزی که در هنگام انتخاب مداربسته دید در شب رنگی مناسب باید تعیین شود این است که آیا نیاز به گرفتن تصاویر رنگی دارید یا سیاه و سفید کافی است.

«گرفتن بهترین تصاویر رنگی به منبع نور خوب نیاز دارد که با نیازهای دوربین مطابقت داشته باشد. مدل‌های جدیدتری در بازار با فناوری‌های کم نور بهتری وجود دارد که به نور کمتری نیاز دارند.

معرفی نمونه دوربینهای مداربسته دید درشب رنگی

دوربینهای بیسیم وایفای دید درشب رنگی

مکس فانگ، مدیر محصولات IP در فناوری دیجیتال هایک ویژن، خاطرنشان کرد که هرچه توانایی دوربین در نور کم قوی تر باشد، مدت زمان بیشتری می تواند صفحه نمایش را رنگی نگه دارد. در غیر این صورت، هنگامی که نور کافی نباشد (به عنوان مثال، زمانی که آسمان تاریک می شود) دوربین ها به حالت مادون قرمز (IR) تغییر می کنند و صفحه نمایش به سیاه و سفید تغییر می کند.

در شرایط نور کم، بررسی اینکه آیا IR در دوربین کافی است یا به یک IR جداگانه نیاز است، مهم است. اگر نور مادون قرمز داخلی به اندازه کافی برای ایجاد یکنواخت روشنایی کافی نباشد، این می تواند باعث شود که تصویر گوشه های سیاه داشته باشد.

علاوه بر این، پنهان یا نیمه پنهان بودن IR باید مشخص شود. اگر خریدار بخواهد دوربین ها کاملاً نامحسوس باشند، نور مادون قرمز مخفی – که برای چشم انسان نامرئی است – مناسب است. با این حال، ویگرن خاطرنشان کرد که این برای دوربین حساسیت کمتری دارد و برای گرفتن بهترین تصویر به نور اضافی در محیط نیاز است.

سایر ملاحظات نور برای دوربین های دید در شب
تغییر در نور در طول سال یکی دیگر از نکات مهم هنگام انتخاب دوربین دید در شب است. در حالت ایده‌آل، دوربین‌هایی که در نور کم عملکرد خوبی دارند، باید در طول روز نیز کار کنند، و تنظیماتی که در شب کار می‌کنند ممکن است در زمان‌های دیگر بهینه نباشند.

با تغییر فصول، نور خورشید به روش های مختلف به دوربین ها برخورد می کند، به خصوص در پاییز و بهار. برای دوربین بسیار مهم است که بتواند به طور خودکار با محیط سازگار شود و بین فناوری نور کم و حالت دامنه دینامیکی گسترده (WDR) بسته به نور محیط تنظیم شود.

محیط نظارت را در نظر بگیرید
محیطی که دوربین در آن استفاده خواهد شد نیز عامل اصلی در انتخاب صحیح دوربین مدار بسته دید در شب است. اندازه منطقه و اینکه آیا نیاز به شناسایی، شناسایی یا تشخیص اشیا وجود دارد نیز باید در نظر گرفته شود. این ویژگی مشخصات مورد نیاز دوربین دید در شب و اینکه آیا مکمل با سایر فناوری‌ها مانند حرارتی یا رادار مورد نیاز است، مشخص می‌کند.

محل قرارگیری دوربین نیز نقش بسزایی در تعیین ویژگی های مورد نیاز دوربین خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر دوربین در موقعیت پایین تر و به راحتی در دسترس قرار گیرد، ممکن است در معرض دستکاری یا خرابکاری باشد. در این مثال، خریدار باید تاثیر دوربین یا امتیاز IK را در نظر بگیرند. اگر دوربین در معرض شرایط آب و هوایی سخت (مانند باران، برف و غیره) قرار می‌گیرد، حفاظت از آب و هوای خوب برای محافظت از جلوی شیشه در برابر رطوبت ضروری است. قطرات روی شیشه می توانند در هنگام روشن بودن نور مادون قرمز باعث ایجاد انعکاس شوند و در نهایت وضوح و کیفیت تصویر را کاهش دهند.

بله، کیفیت تصویر یکی از مهمترین ویژگیهای دوربینهای مداربسته است. در این سایت محصولات با کیفیت تصویر برتر را عرضه می‌کنیم. 

کیفیت تصویر دوربین به مواردی چون:

•حداکثر تعداد پیکسل: دوربین‌های با سنسورهای با تعداد پیکسل بیشتر قادر هستند جزئیات بیشتری را ذخیره و نمایش دهند. ما دوربین‌هایی با تا 32 مگاپیکسل را عرضه می‌کنیم.

•کیفیت لنز: لنزهای با کیفیت بالا قادرند تصاویر تمیزتر و واضح‌تری ثبت کنند. ما محصولات مجهز به لنزهای ساخت برترین سازندگان را به فروش می‌رسانیم. 

•اندازه سنسور: سنسورهای بزرگتر می‌توانند نور بیشتری جذب کرده و تصاویری با جزئیات بیشتر و نویز کمتر تولید کنند. دوربین‌های ما مجهز به سنسورهای از 1/2 تا 1/1.7 اینچ هستند. 

•فناوری تصویربرداری: مدلهای پرچمدار ما مجهز به پیشرفته‌ترین فناوریهای تصویربرداری مانند پیکسل دوگانه، تصویربرداری در شب و تشخیص موتور و حرکت هستند که به کیفیت و وضوح تصاویر کمک می‌کنند. 

با مراجعه به سایت ما می‌توانید مشخصات فنی و کیفیت تصویر هر مدل دوربین را مشاهده نمایید. ما همچنین آزمایش کیفیت تصویر تمام محصولات عرضه شده در سایت را انجام می‌دهیم تا مطمئن شوید که دوربین مورد نظر شما با بهترین کیفیت تصویر عرضه می‌شود.

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.