مشتریان گرامی برای خرید بهتر و مناسب برای خود حتما قبل از خرید و واریزی با شماره 02166911195 ۰۹۲۱۷۴۲۷۳۴۳ تماس بگیرید. با ای نماد سایت با خیالی آسوده خرید کنید

مزایا و قیمت پکیج دوربین مداربسته داهوا و دوربینهای مداربسته وایفای در آزاد الکترونیک

قیمت دوربین مدار بسته

معمولا برای نظارت داشتن بر کلیه اماکن داخلی و خارجی از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند. این دوربین ها با توجه به شرایط و محیط می تواند انواع مختلفی داشته باشد. یکی از وسایل اصلی دوربین های مدار بسته ضبط کردن تصاویر و فیلم و ارسال برای دستگاه DVR و یاNVR است. دوربین های مداربسته، عموما به صورت دوربین های ویدئویی و یا دوربین های دیجیتال در دسترس هستند. قیمت دوربین مداربسته با توجه به ویژگی ها و کارایی های آن می تواند بسیار متفاوت باشد. اگر شما هم قصد دارید که یکی از انواع دوربین های مداربسته را خریداری کنید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فروشگاه آزاد الکترونیک با بیش از ۱۰ سال سابقه در بازار الکترونیک مفتخر است در خدمت مشتریان عزیز سایت فروشگاه باشد .دوربینهای مداربسته و سیستمهای الکترونیک حفاظتی مجود در فروشگاه از میشرفته ترین و هوشمند ترین تکنولوژیهای موجود در بازار الکترونیک دنیا میباشد از دسته دوربینهای جدید میتوان دوربینهای هوشمند بی سیم وای فای تحت شبکه اشاره کرد که از تکنولوژیهای هوشمند تشخیص چهره استفاده شده است همچنین یکی از برندهای هوشمند در بازار ایران دوربینهای مداربسته داهوا میباشد که فروشگاه آزاد الکترونیک کلیه محصولات داهوا از جمله دوربینهای مداربسته داهوا اج دی سی وی آی و آی پی رو موجود کرده همچنین در برند داهوا که یکی از برترین برندهای دوربین مداربسته در دنیا میباشد در فروشگاه آزاد الکترونیک به فروش میرسد . خدمات و گارانتی فروش دوربینهای مداربسته داهوا در سرتاسر ایران نمایندگی خدمات پس از فروش دارا میباشد که با نام گارانتی معتبر ماد طلایی شناتته شده میباشد .مدت زمان گارانتی در دوربینهای مداربسته داهوا ۲۴ ماه میباشد.همچنین خدمات و گارانتی کلیه محصولات فروشگاه آزاد الکترونیک به عهده خود فروشگاه میباشد جز گروهی از کالاها که ضمانت ۷ روز سلامت بازگشت از فروش میباشد .

بله، دوربین‌های مداربسته با قابلیت ضبط صدا نیز موجود هستند. این دوربین‌ها به عنوان دوربین‌های مداربسته صوتی شناخته می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند تا علاوه بر ضبط تصاویر، صدا نیز را در زمان واقعی ضبط کنند.

استفاده از دوربین‌های مداربسته صوتی در برخی از موارد بسیار مفید است، به عنوان مثال در اماکنی که نیاز به نظارت بر رفتارهای نامناسب افراد و همچنین شنیدن صدای محیط دارند. در برخی موارد، دوربین‌های مداربسته صوتی برای کسب اطلاعات بیشتر از مکالمات و رفتارهای افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در هر صورت، استفاده از دوربین‌های مداربسته صوتی باید با رعایت قوانین و مقررات محلی و عمومی انجام شود. به عنوان مثال، در برخی کشورها، استفاده از دوربین‌های مداربسته صوتی باید با رضایت قانونی افراد و صرفاً برای موارد قانونی انجام شود.

دوربینهای مداربسته نثل جدید بی سیم وای فای 

امروزه با گسترش تکنولوژی موبایل دوربینهای مداربسته و تمام وسایل الکترونیک از طریق گوشیهای تلفن همراه قابل کنترل میباشد. نثل جدید دوربینهای هوشمند وای فای بی سیم به بازار ایران ورود پیدا کرده و کاربران را از نیاز به سیم کشی و هزینهای دیگر بی نیاز کرده فروشگاه آزاد الکترونیک هم از جدیدترین و به روزترین این سیستمها رونمایی کرده است که در سایت قابل خرید میباشد. قیمت دوربین وایفای دوربینهای چرخشی بی سیم

آنباکس دوربین مداربسته چرخشی بیسیم وایفای دار داهوا ۵ مگاپبکسل محصول ۲۰۲۴

 

کارشناس فروش  ۰۹۲۱۷۴۲۷۳۴۳   آقای آزاد

آنچه که قبل از خرید دوربین مداربسته باید بدانید

پیش از اقدام برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است با ویژگی های بارز انواع دوربین ها و تفاوت های آنها آشنا شوید.

  • ویژگی های ظاهری متفاوت:دوربین مدار بسته از لحاظ شکل به دوربین مدار بسته دام، دوربین مداربسته بالت  دوربین های صنعتی، دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز IR و دوربین های اسپید دام  تقسیم می شود.
  • فناوری های های متفاوت: هر یک از این دوربین ها برای کار خاصی استفاده می شوند و کاربرد مخصوص به خود دارند. آب و هوا، شرایط جوی، فرد یا افرادی که مورد نظارت قرار می گیرند و… بسیاری از عوامل دیگر در خرید دوربین مدار بسته شما تاثیر گذارند.
  • تفاوت در نحو انتقال فایل ها:دوربین های مدار بسته از لحاظ سیگنال دریافت و انتقال اطلاعات نیز متفاوت اند و انواع گوناگونی دارند . دوربین مدار بسته آنالوگ ،دوربین مداربسته IP یا تحت شبکه و دوربین های دو منظوره از لحاظ سیگنال تفاوت دارند که هرکدام از این دوربین ها، به دو دسته یدوربین بیسیم و دوربین های نیازمند کابل کشی، تقسیم می شوند. یکی از پرطرفدارترین دوربین های مدار بسته بیسیم، دوربین لامپس است. راحتی نصب این دوربین مداربسته و قیمت مقرون به صرفه ی آن، باعث علاقه مند شدن خریداران به این دوربین مدار بسته شده است.
  • تفاوت قیمت دوربین مداربسته: هنگام خرید دوربین مدار بسته حتما متوجه‌ی تفاوت زیاد در قیمت محصولات خواهید شد. قیمت دوربین مدار بسته آنالوگ به نسبت دوربین های دیگر کمتر است و تنوع گسترده ای در بازار دارد، همچنین سیستم ساده تری به نسبت دیگر دوربین ها دارد. دوربین های تحت شبکه کیفیت بالاتری دارند و این دوربین ها در بستر شبکه امکان ارسال همزمان اطلاعات را فراهم می آورند. قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه به نسبت دوربین های دیگر بالا تر است. دوربین های دو منظوره دارای سیستم آنالوگ ولی سیگنال تحت شبکه هستند.
  • فناوری های ذخیره سازی متفاوت:برای تهیه و خرید دوربین مداربسته باید برای ذخیره سازی اطلاعات نیز دستگاه یا کارت حافظه ای را در نظر داشته باشید . دستگاه  DVR  و NVR ، هارد و در مواقعی کارت SD برای ذخیره سازی اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مدار بسته سیگنال و دیتا را از طرق کابل به دستگاه DVR منتقل می کند و دستگاه آن را به نماشگر ها برای پردازش و ثبت اطلاعات انتقال می دهد.
  • دوربین های نوع خورشیدی: دسته ی دیگر از دوربین های مدار بسته، دوربین های مداربسته خورشیدی هستند؛ که این دوربین ها برای تصویربرداری نیازی به برق ندارند و انرژی دوربین خورشیدی از طریق نورخورشید تامین می شود. انتخاب برند برای هر کالایی عامل مهم در خرید آن است؛ دوربین مداربسته نیز مانند کالا های دیگر برند های مطرحی در دنیا دارد و ما در دوربین مارکت، فروشگاه دوربین مدار بسته عرضه کننده این برند ها هستیم و در این بخش می خواهیم برند های معروف برای خرید دوربین مدار بسته را به شما معرفی کنیم.
  • تفاوت ویژگی های تشخیص هدف: دوربین مداربسته امنیتی به دو دسته ثابت یا فیکس و PTZ تقسیم می شوند. برای نظارت بر نواحی خاص از دوربین مدار بسته ثابت استفاده می شود و این دوربین ها قابلیت چرخش ندارند. دوربین های PTZ مناسب نواحی وسیع هستند و قابلیت چرخش به بالا، پایین و چپ و راست دارند و این دوربین ها می توانند روی محل مورد نظر زوم کنند. این ویژگی های نیز در قیمت دوربین مدار بسته تاثیرگذار است.
  • ویژگی دید در شب: یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد در دوربین های مدار بسته، دید در شب مناسب می باشد.دوربین مداربسته دید درشب با قدرت تصویربرداری در نواحی کم نور و یا در تاریکی شب می تواند در زمان های کم نوری نیز تصاویری با کیفیت مناسب در اختیار شما قرار دهد. همچنین برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است بدانید که نسل جدید دوربین های مداربسته به دوربین مداربسته دید درشب رنگی  معروف هستند که تصاویر تمام رنگی در طول شب به کاربر ارائه می دهند.
  • نمونه پکیج دوربین مداربسته دید درشب رنگی
  • نمونه پکیج دوربین مداربسته IP
  • نمونه دوربینهای مداربسته بیسیم و وایفای تحت شبکه
  • پکیجهای دوربین مداربسته آماده نصب داهوا

 

معرفی برند های دوربین مداربسته

  • برند داهوا: یکی از محبوب ترین برند های دوربین مداربسته در دنیا برند دوربین مدار بسته داهوا است . این برند در حال حاضر از تکنولوژی های روز دنیا بهره می برد و همین موجب شهرت آن در زمینه امنیت و نظارت شده است . محصولات برند داهوا از تنوع بالایی برخوردار است و به نسبت فناوری های بکار رفته در آن ، قیمت دوربین مداربسته های برند داهوا مناسب است . برای تهیه‌یدوربین داهوا می توانید به صفحه مربوطه در سایت مراجعه فرمایید پکیجهای داهوا 
  • برند هایک ویژن: دومین برندی که به معرفی آن می پردازیم برند هایک ویژن است . پیش از اقدام برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است بدانید که این برند نیز با توجه به پیشرفت و رشدی که در فناوری داشته برندی مطرح در دنیا است و نمایندگی های زیادی در سطح کشور ها دارد. تنوع محصول و قیمت دوربین مدار بسته در برند هایک ویژن را در صفحه مربوط به هایک ویژن در دوربین مارکت (فروشگاه دوربین مداربسته) مشاهده فرمایید . هدفدوربین داهوا ایجاد امنیت و رضایت مندی مشتریان خود در سطح جهان است .
  • برند هایلوک: هایک ویژن به تازگی برندی دیگر را به بازار معرفی کرده است . برند هایلوک کیفیتی مشابه کیفیت دوربین مدار بسته هایک ویژن دارد؛ اما از لحاظ قیمت ، پایین تر از دوربین هایک ویژن است .  نکته مهمی که در دوربین هایلوک قابل توجه است ، اعتبار و نام هایک ویژن است که پشتوانه این برند است می باشد .
  • برند شیائومی: شیائومی برندی است که در ابتدا گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن را تولید می کرد؛ اما به تازگی طی چند سال اخیر دوربین مداربسته نیز تولید کرده که در همین زمان کوتاه اعتبار بسیاری در دنیا از آن خود کرده است . شما برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید صفحه برند دوربین شیامی  را دنبال کنید .
  • برآورد هزینه برای بررسی قیمت دوربین مدار بسته

    قیمت دوربین مدار بسته و همچنین هزینه های مربوط به نصب دوربین مداربسته اولین مواردی هستند که پیش از اقدام برای خرید دوربین مداربسته بهتر است آنها را مورد بررسی قرار دهید؛ تا در نهایت طبق بودجه ای که دارید از میان تنوع بسیار این کالا، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. شاید برند ها مدل مشابهی با هزینه های متفاوت داشته باشند و شما با تحقیق می توانید مناسب ترین دوربین مدار بسته برای خود را بیابید. تا حد امکان سعی کنید گارانتی را نیز در نظر بگیرید و دوربین مداربسته را با اطمینان کامل خریداری فرمایید. عواملی مانند: لنز، فناوری های دوربین مدار بسته، جنس بدنه و حتی محل نصب در قیمت دوربین مدار بسته تاثیرگذارند. قبل از خرید دوربین مدار بسته و نصب دوربین مدار بسته درمورد قیمت دوربین مداربسته تحقیق کنید. در واقع قیمت دوربین مدار بسته اصل را می توانید از سایت اصلی تولید کننده آن یا از نمایندگی های معتبر آن دریافت کنید تا جنس گران یا تقلبی خریداری نفرمایید. دوربین مارکت عرضه کننده بهترین برند های دوربین مدار بسته است و شما می توانید  برای گرفتن مشاوره در رابطه با خرید دوربین مدار بسته یا نصب دوربین مداربسته با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. با مراجعه به بخش محصولات سایت دوربین مارکت می توانید از قیمت دوربین مداربسته مطلع شوید . همچنین دوربین مارکت هم چنین برای خریداران عزیزی که قیمت دوربین مدار بسته برایشان مهم است، لیست کاملی پیشنهاد می کند که در آن دوربین مداربسته ارزان  با قیمت های مقرون به صرفه وجود دارد و مشتریان عزیز می توانند از آن ها استفاده کنند.

    بهترین دوربین مدار بسته کدام برند است؟

    این روز ها برند های مختلف دوربین مدار بسته در بازار موجود است؛ اما ما کدام را انتخاب کنیم؟ برند های هایک ویژن، داهوا، شیائومی، و آیمو جزو برند های معروف و پر فروش هستند. برند های دوربین مداربسته سامسونگ، ال جی و پاناسونیک هم جزو محصولات با کیفیت موجود در بازار هستند؛ اما دارای قیمت بالاتری نسبت به برند های یاد شده هستند. محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت طبیعتا با یکدیگر تفاوت های زیادی در عملکرد دارند و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند، قیمت دوربین مداربسته نیز متغیر خواهد بود. برای اینکه بتوانید یک خرید دوربین مداربسته هوشمندانه داشته باشید بهتر است در ابتدا نیاز و اولویت خود را از خرید دوربین مدار بسته مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید مناسب ترین محصول را برای رفع نیاز خود انتخاب و تهیه کنید. البته افراد ممکن است با توجه به نیازشان از دوربین، دوربین های متفاوتی را تهیه کنند. به عنوان مثال اگر قصد محافظت از خودروی خود را دارید باید برای خرید دوربین خودرو اقدام کنید. به عنوان مثال اگر ثبت تصاویر در طول مدت شب برای شما اهمیت بسیاری دارد، بهتر است دوربین هایی را که امکان ثبت تصاویر تمام رنگی در طول شب دارند را تهیه کنید و از خرید دوربین مداربسته IR که تصاویر شب را به صورت سیاه و سفید ثبت می کند، خودداری کنید. در ادامه به بررسی بارز ترین ویژگی های محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت تجهیزات امنیتی می پردازیم تا بتوانید خرید درستی را از دوربین مارکت داشته باشید.

    بررسی دوربین مداربسته برند داهوا

    شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در زمینه توسعه و فناوری های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در زمینه ی سخت افزار و هم نرم افزار بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است و یکی از بهترین برند های دوربین مدار بسته در ایران داهوا می‌باشد؛ بنابراین اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید می توانید با خیال راحت اقدام به خرید محصولات داهوا کنید. از ویژگی های بارز محصولات داهوا می توان به تنوع بسیار زیاد در مدل های داهوا اشاره کرد. محصولات داهوا بسیار متنوع است و احتمال اینکه شما کالای موردنیاز خود را در بین این محصولات پیدا کنید بسیار بالا است. همچنین برند داهوا که با نام شرکت «داهوا تکنولوژی» شناخته می شود، همواره در تلاش است تا دوربین های هوشمندتری تولید کند؛ بنابراین با بررسی محصولات این برند شما جدیدترین فناوری های هوش مصنوعی را در دوربین های برند داهوا  خواهید یافت.

    بررسی دوربین مداربسته برند هایک ویژن

    کمپانی HIKVISION تولید کننده و تامین کننده لوازم الکترونیکی مثل دوربین های مداربسته و سایر محصولات نظارت تصویری است. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده است. این کمپانی در طول سالیان گذشته به علت تولید محصولات با کیفیت و متنوع و خدمت رسانی خوب به مشتری، به سرعت رشد کرده است. شرکت HIKVISION حدود 8000 کارمند دارد و تعداد 2000 نفر در قسمت تحقیق و توسعه آن مشغول به کار هستند. دوربینهای داهوا  از بهترین برند های موجود در ایران می‌باشد. شروع فعالیت برند هایک ویژن در زمینه تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته، دوربین های آنالوگ بوده است؛ اما امروز در زمینه دوربین های تحت شبکه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنین برند هایک ویژن هیچگاه از تکنولوژی های جدید عقب نمانده است و همواره جدیدترین فناوری ها را در دوربین های خود بکار می برد. قیمت دوربین مداربسته برند هایک ویژن نیز با توجه به امکانات و کیفیت که در اختیار کاربر قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • فروش آنلاین انواع دوربین مداربسته 
  • همانطور که به این موضوع اشاره کردیم راه دوم برای خرید دوربین مداربسته در فروشگاه دوربین مداربستهآزاد الکترونیک  به صورت غیر حضوری و یا همان آنلاین می باشد. دو مسیر برای فروش آنلاین دوربین مداربسته وجود دارد. مسیر اول فروش آنلاین دوربین مداربسته در دوربین مارکت:
  •        ابتدا با شماره تماس02166911195  تماس میگیرید.
  •        مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات امنیتی با توجه به نیاز خود را دریافت می کنید.
  •        سفارش موردنظر شما توسط کارشناس فروش به ثبت می رسد.
  • مسیر دوم فروش آنلاین دوربین مداربسته در آزاد الکترونیک 
  •        وارد سایت دوربین آزاد الکترونیک شوید
  •        پس از بررسی صفحات سایت و برند های متفاوت کالای مورد نظر خود را انتخاب می کنید.
  •        فرم خرید را پر کرده و کالای خود را ثبت می کنید.
  • آزاد اکنرونیک ، طراح و مجری در زمینه ی سیستم‌های نظارت تصویری می باشد و به صورت آنلاین فعالیت می کند و آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیط‌های آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانک‌ها، مراکز نظامی و دولتی و… می باشد. تمام مزایایی که فروش آنلاین دارد به کنار، قیمت دوربین مدار بسته و نصب دوربین مداربسته در خرید دوربین مدار بسته به صورت آنلاین، کمتر و به صرفه تر است.
  • انواع دوربین مداربسته 
  •  
  • برای اینکه خرید موفقی داشته باشید، علاوه بر بررسی قیمت دوربین مداربسته و همچنین برند های معروف و باکیفیت آن، بهتر است با انواع اصلی دوربین های مداربسته نیز آشنا باشید. در ساخت دوربین ها از تکنولوزی های متفاوتی استفاده می شود که در این قسمت به بررسی هریک از آنها می پردازیم. تحت شبکه یا IP، AHD، آنالوگ، بیسیم و… از جمله مهم ترین انواع دوربین می باشند که برای خرید دوربین مداربسته بهتر است ویژگی های اصلی هر کدام را بدانید. تحت شبکه: اگر کیفیت تصویر برایتان اهمیت زیادی دارد، دوربین های تحت شبکه بهترین انتخاب برای شماست. کیفیت تصاویر این نوع دوربین مداربسته قابل قیاس با دیگر تکنولوژی های ساخت دوربین مداربسته نمی باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بیشتر کیفیت در دوربین های ای پی حدود 20 مگاپیکسل می باشند که ارگان ها و مراکز خیلی بزرگ از این نوع دوربین ها استفاده می کنند. کیفیت بالای تصاویر باعث می شود تا بررسی کوچکترین جزئیاتی امکان پذیر باشد. دلیل اصلی بیشتر بودن قیمت دوربین مداربسته این نوع نیز کیفیت فوق العاده‌ی تصاویر آن می باشد. بسیاری از این دوربین ها به ویژگی های هوش مصنوعی کاربردی مانند تشخیص حرکت، تشخیص دما و… نیز مجهز هستند. بیسیم یا وایرلس: دوربین های بیسیم نیز جز زیر مجموعه دوربین های تحت شبکه می باشند که اتصال آنها بدون نیاز به هیچ کابلی انجام می شود و تصاویر با کمک منبغ تغذیه بیسیم ارسال و توسط دستگاه ضبط کننده (NVR) دریافت می شود. انالوگ: کیفیت تصاویر در این نوع دوربین مداربسته نسبت با سایر نوع ها پایین تر می باشد. امروزه نیز با توجه به اهمیت امنیت و تجهیزات امنیتی استفاده از این نوع دوربین ها نسبت به سایر دوربین های مداربسته با کیفیت بسیار کمتر می باشد؛ اما اگر به دنبال دوربینی با قیمت پایین هستید می توانید برای خرید این نوع دوربین های مداربسته اقدام کنید. دوربین های مداربسته AHD: بزرگ ترین تفاویت بین دوربین های انالوگ و ahd کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین می باشد. بدترین دوربین های AHD کیفیت بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند. این نوع دوربین مداربسته حتی می توانید کیفیتی در حد 2 مگاپیکسل نیز به کاربر ارائه دهد. البته که برای دریافت تصاویر نیاز به دستگاه ضبط کننده DVR دارید. اگر به دنبال دوربینی با کیفیت تصویر قابل قبول و البته قیمت مناسب هستید، دوربین های AHD بهترین گزینه برای شماست. اگر نیاز به آشنایی بیشتر با این نوع دوربین ها دارید حتما با مشاورین دوربین مارکت تماس بگیرید.
  • انواع پکیجهای دوربین مداربسته برند داهوا

  • همچنین برای خرید دوربین مداربسته می توانید به صورت پکیجی اقدام کنید. یکی دیگر از روش های خرید دوربین مدار بسته، خرید به صورت پکیجی می باشد. با تهیه‌ی دوربین مدار بسته به صورت پکیجی می توانید خرید مقرون به صرفه‌تری داشته باشید و چندین دوربین موردنیاز خود را به صورت پکیجی دریافت کنید. دوربین مارکت بسته به نیاز شما عزیزان پکیج دوربین مدار بسته را به صورت های متفاوت همراه با نصب ارائه می کند . اگر به چند دوربین احتیاج دارید، برای اینکه قیمت دوربین مداربسته برای شما به صرفه تر باشد حتما برای تهیه تجهیزات امنیتی موردنیاز خود به صورت پکیجی اقدام کنید. برای تشخیص پکیج مناسب خودتان نیز می توانید از مشاوره رایگان فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت کمک بگیرید. پکیج های دوربین عبارت اند از:

    پکیج 2 عددی دوربین مدار بسته

    اولین پکیج ارائه شده در دوربین مارکت شامل 2 عدد دوربین مداربسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد. این پکیج برای چه افرادی مناسب می باشد؟ پکیج 2 عددی دوربین مدار بسته برای افرادی که برای منطقه‌ی نسبتا کوچیکی احتیاج به نظارت دارند، مناسب می باشد.

    پکیج 4 عددی دوربین مداربسته

    دومین پکیج ارائه شده در فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت شامل 4 عدد دوربین مدار بسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد. این پکیج برای مناطق نسبتا بزرگتر مانند پارکینگ ساختمان ها که بتوان جلوی در و داخل پارکینگ را پوشش دهید، مناسب می باشد.

    پکیج 6 عددی دوربین مدار بسته

    آخرین پکیج ارائه شده در دوربین مارکت شامل 6 عدد دوربین مدار بسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد. این پکیج برای افرادی که قصد نظارت در منطقه نسبتا بزرگتری مانند باغ ها و عمارت ها را دارند مناسب می باشد؛ چرا که تعداد زیادی دوربین در این پکیج وجود دارد که می توانید در مکان های متفاوت محل مورد نظر خود نصب کنید. خرید به صورت پکیجی باعث می شود تا قیمت دوربین مدار بسته برای شما مناسب تر باشد.

    دوربین‌های مداربسته یا CCTV، یکی از اصلی‌ترین ابزارهای امنیتی برای حفاظت از اماکن و ممتلکات مختلف هستند. این دوربین‌ها به طور گسترده در اماکن عمومی، ساختمان‌های تجاری و مسکونی، پارکینگ، فضاهای باز و حتی در خیابان‌ها و معابر استفاده می‌شوند. در این مقاله، به بررسی انواع دوربین‌های مداربسته، قابلیت‌ها و مزایای آنها، نکاتی که در هنگام نصب و استفاده باید مراقبت کرد، و همچنین روند تکامل دوربین‌های مداربسته خواهیم پرداخت.

    1- انواع دوربین‌های مداربسته:
    در حال حاضر، انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته در بازار موجود است، از جمله:
    - دوربین‌های ثابت: که به صورت ثابت در مکانی نصب می‌شوند و از طریق برق و شبکه به سیستم مدیریت مداربسته متصل می‌شوند.پکیجهای اقتصادی آماده نصب دوربین مداربسته
    - دوربین‌های چرخشی: که برای پوشش گسترده‌تری از فضا و تغییر جهت دید، قابلیت چرخش و حرکت دارند.دوربینهای مداربسته وایفای دار و بیسیم
    - دوربین‌های تحت شبکه: که به طور مستقیم به شبکه‌های کامپیوتری متصل می‌شوند و از طریق اینترنت و برنامه‌های مخصوص خود، قابلیت مشاهده آنها از راه دور فراهم می‌شود.
    - دوربین‌های بی‌سیم: که به صورت بیسیم از طریق شبکه WIFI به سیستم مدیریت مداربسته متصل می‌شوند.
    - دوربین‌های مخفی: که در محیط‌هایی که نیاز به پوشش مخفیانه دارند، نصب می‌شوند.
    - دوربین‌های پانوراما: که به صورت 360 درجه تصویربرداری می‌کنند و امکان مشاهده کامل یک فضا را فراهم می‌کنند.دوربینهای مداربسته وایفای دار تحت شبکه

    2- قابلیت‌ها و مزایای دوربین‌های مداربسته:
    - افزایش امنیت: با نصب دوربین‌های مداربسته، امنیت محیط‌های مختلف افزایش می‌یابد و افراد مختلف از جمله دزدان و تقلب‌گران از ورود به این محیط‌ها بازداری می‌شوند.
    - ضبط تصاویر: دوربین‌های مداربسته، تصاویری از فعالیت‌های مختلف در محیط نصب شده ضبط می‌کنند و در صورت نیاز، این تصاویر به عنوان شواهد در دادگاه و مراجع قضایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
    - مانیتورینگ: با نصب دوربین‌های مداربسته، می‌توان به راحتی فعالیت‌های مختلف در محیط نصب شده را نظارت کرد و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام داد.
    - صرفه‌جویی در هزینه‌ها: نصب دوربین‌های مداربسته، می‌تواند به صرفه‌تر شدن هزینه‌هایی که برای حفاظت از محیط‌ها انجام می‌شود، کمک کند. به دلیل اینکه دوربین‌های مداربسته به صورت 24 ساعته و بدون نیاز به نیروی انسانی فعالیت می‌کنند، هزینه‌های شخصی و نیروی انسانی کاهش می‌یابد.

    3- نکاتی که در هنگام نصب و استفاده باید مراقبت کرد:
    - انتخاب مکان مناسب برای نصب دوربین‌ها: باید مکانی را انتخاب کرد که بتوان تمامی فضاهای مورد نظر را پوشش داد و از جهت امنیتی مناسب باشد.
    - تعیین زاویه دید صحیح: باید زاویه دید دوربین‌ها به گونه‌ای تنظیم شود که بتوان تمامی فعالیت‌ها در محیط نظارت شده‌اند.
    - انتخاب دوربین‌های با کیفیت: باید دوربین‌هایی با کیفیت بالا و قابلیت ضبط تصاویر در شرایط نوری کم انتخاب شوند.
    - نگهداری و تعمیرات دوربین‌ها: باید به نگهداری و تعمیرات دوربین‌ها به صورت دوره‌ای توجه شود تا از کارکرد بهتر آن‌ها اطمینان حاصل شود.

    4- تکامل دوربین‌های مداربسته:
    تکامل دوربین‌های مداربسته از دهه ۱۹۴۰ آغاز شد و با گذر زمان، این دوربین‌ها به شکل بیشتری توانایی ضبط تصاویر با کیفیت بالا و قابلیت نصب در شرایط مختلف را پیدا کردند. همچنین با پیشرفت تکنولوژی، دوربین‌های مداربسته توانایی ارتباط بیشتری با سیستم‌های مدیریت مداربسته و همچنین ارتباط بیشتر با شبکه‌های کامپیوتری را داشته‌اند. در حال حاضر، دوربین‌های مدار

  • ، دوربین‌های داهوا با دیگر برندهای دوربین مداربسته مانند هایک ویژن، لورنت، آی پی تک و دیگر برندها مقایسه شده‌اند. در این مقایسه‌ها، دوربین‌های داهوا به دلیل کیفیت تصویر بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی، قابلیت تشخیص حرکت و دسترسی از راه دور، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای نظارت و امنیت شناخته شده‌اند.

    همچنین، در برخی مقایسه‌ها، دوربین‌های داهوا با دیگر برندهای معروف دوربین مداربسته در زمینه‌هایی مانند قابلیت پوشش دهی، کیفیت تصویر و قابلیت دسترسی از راه دور مقایسه شده‌اند. در این مقایسه‌ها، دوربین‌های داهوا به دلیل برخی از ویژگی‌های خود، از برندهای دیگر بهتر عمل کرده‌اند.

    به هر حال، برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای نیازهای خود، بهتر است مشخصات و ویژگی‌های مختلف دوربین‌ها را مقایسه کرده و با توجه به نیازهای خود، برند و مدل مناسب را انتخاب کنید.

  • بله، دوربین‌های داهوا قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا را دارند. بسته به مدل و ویژگی‌های دوربین، این دوربین‌ها قابلیت ضبط تصاویر با رزولوشن‌های مختلف را دارند. برخی از دوربین‌های داهوا می‌توانند تصاویر با رزولوشن 4K و حتی 8K را ضبط کنند که تصاویر بسیار با جزییات و واضحی ارائه می‌دهند.

    همچنین، دوربین‌های داهوا با استفاده از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند WDR (Wide Dynamic Range) و DNR (Digital Noise Reduction) همراه هستند که می‌تواند کیفیت تصویر را بهبود بخشید. WDR به دوربین اجازه می‌دهد تصاویر با نور پس‌زمینه قوی و ظلمت شدید را با تعادل به نمایش درآورد و DNR با کاهش نویز تصویر، کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد.

    در کل، دوربین‌های داهوا با کیفیت تصویر بالا و واضحی که ارائه می‌دهند، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای نظارت و امنیت شناخته می‌شوند.

  • دوربینهای مداربسته دستگاه‌هایی هستند که تصاویر را از محیط‌های مختلف ضبط و به یک مرکز کنترل منتقل می‌کنند. این دوربین‌ها برای افزایش امنیت، نظارت بر فعالیت‌ها، جلوگیری از سرقت و تخریب و شناسایی مجرمان استفاده می‌شوند. دوربین‌های مداربسته به دو دسته‌ی آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند. دوربین‌های آنالوگ تصاویر را با کابل به یک DVR (Digital Video Recorder) منتقل می‌کنند که تصاویر را ذخیره و پخش می‌کند. دوربین‌های دیجیتال یا تحت شبکه تصاویر را با استفاده از پروتکل IP (Internet Protocol) به یک NVR (Network Video Recorder) یا یک سرور ابری منتقل می‌کنند که تصاویر را ذخیره، پردازش و پخش می‌کند.

    دوربین‌های مداربسته براساس بدنه، شکل ظاهری، نوع حسگر، نوع اتصال و نوع سیگنال نیز دسته‌بندی می‌شوند. برخی از انواع رایج دوربین‌های مداربسته عبارتند از:

  • دوربین دام: دوربین‌های کوچک و گرد که در یک قاب پلاستیک یا فلزی قرار دارند و برای نصب در سقف مناسب هستند.
  • دوربین بولت: دوربین‌های بلند و لاغر که در یک قاب استوانه‌ای قرار دارند و برای نصب در دیوار مناسب هستند.
  • دوربین اسپیددام: دوربین‌های قابل چرخش و بزرگ‌بر که در یک قاب نصف کروی قرار دارند و برای نظارت بر فضاهای گسترده مناسب هستند.
  • دوربین چشم ماهی: دوربین‌های کوچک و تخت که در چشم قفل درب قرار میگیرد
  • دوربین کیوب: دوربین‌های مکعبی که برای نصب در فضاهای داخلی مناسب هستند و معمولاً دارای میکروفون و بلندگو هستند.
  • دوربین پینهول: دوربین‌های کوچک و مخفی که برای نصب در فضاهای کوچک و نامحسوس مناسب هستند و معمولاً برای جاسوسی استفاده می‌شوند.
  • دوربین‌های مداربسته علاوه بر انواع گفته شده، براساس ویژگی‌های خاص خود نیز دسته‌بندی می‌شوند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • دوربین ضد آب: دوربین‌هایی که در یک قاب ضد آب قرار دارند و برای نصب در محیط‌های خیس و مرطوب مناسب هستند.
  • دوربین تحت ستارگان: دوربین‌هایی که با استفاده از حسگر سونی STARVIS تصاویر را با کمترین نور ممکن ضبط می‌کنند و برای نظارت در شب مناسب هستند.
  • دوربین WDR: دوربین‌هایی که با استفاده از تکنولوژی WDR (Wide Dynamic Range) تصاویر را با تفاوت نورپردازی زیاد ضبط می‌کنند و برای نظارت در روز مناسب هستند.
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.