جهت مشاوره میتوانید پیام بدهید و یا با شماره 02166911195 ۰۹۲۱۷۴۲۷۳۴۳ تماس بگیرید. (با ای نماد سایت با خیالی آسوده خرید کنید)سفارشهای پایان سال فقط با اتوبوس ارسال میشود

معرفی خرید دوربین برای آپارتمان

دوربین مداربسته برای آپارتمان یک راه حل امنیتی موفق برای آپارتمانها و مجتمع های مسکونی می باشد. برای بسیاری از افراد خانه مهم ترین مکان 

برای زندگی و آسسایش است . در دهه های گذشته امنیت به شکل امروز تعریف نشده بود و زندگی درخانهای کوچک وبزرگ بدون نیاز به روشهای امن کردن محیط زندگی 

تغییر کرده است.

امروزه اکثر افراد در آپارتمانهای چندطبقه زندگی میکنند که این موضوع اهمیت مسعله امنیت خرید دوربین آپارتمان را روشن تر میکند.

وقتی صحبت از  امنیت یک فضای مسکونی میشود هیچ روشی بهتر از یک دوربین امنیتی موفق به نظر نمیرسد.هنگامی که به دنبال تصمیم گیری برای خرید دوربین مداربسته 

برای آپارتمان خود هستید طیف وسیعی از انتخابهای متنوع برای شما وجود دارد که گاهی انتخاب را برای شما دشوار میسازد.

اما برای انتخاب یک پکیج مناسب و حرفه ای و اقتصادی با مشاوره از کارشناسان سایت ما میتوانید بهترین خرید و مرغوم به صرفه ترین خرید و پکیج را از ما داشته باشید.

 

برای استفاده در منازل، دوربین‌های مداربسته با کیفیت تصویر بالا و زاویه دید گسترده مناسب هستند. همچنین دوربین‌هایی که قابلیت چرخش و پان، تیلت و زوم (PTZ) را دارند و به صورت بی‌سیم و قابل اتصال به شبکه WiFi هستند، برای استفاده در منازل بسیار مناسب هستند.

همچنین برای استفاده در منازل، دوربین‌های مداربسته نیاز به ذخیره‌سازی داده‌های تصویری دارند. برای این منظور می‌توان از دستگاه‌های ضبط دیجیتالی DVR (Digital Video Recorder) یا NVR (Network Video Recorder) استفاده کرد. این دستگاه‌ها به دوربین‌ها متصل شده و تصاویر را ضبط می‌کنند. همچنین با استفاده از این دستگاه‌ها، می‌توان تصاویر را به صورت آنلاین در دسترس داشت و در صورت نیاز به مراجع قضایی تصاویر مربوطه را ارائه داد.

در کل، برای استفاده در منازل، دوربین‌های مداربسته با کیفیت تصویر بالا، زاویه دید گسترده، PTZ و قابلیت اتصال بی‌سیم به شبکه WiFi مناسب هستند. همچنین برای ذخیره‌سازی داده‌های تصویری، از دستگاه‌های DVR یا NVR استفاده می‌شود. معرفی نمونه پکیج دوربین مداربسته مناسب برای منزل و آپارتمان با قیمت ارزان و کیفیت بالا

استفاده از دوربین‌های مداربسته به عنوان یکی از راه‌های اصلی محافظت از دازای و اموال، یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید بگیرید. این دوربین ها به شما امکان مشاهده و نظارت بر محیط خود را در هر زمانی که بخواهید فراهم می‌کنند و در صورت وقوع هرگونه حادثه، شما را در انتخاب راه‌حل مناسب و پیگیری مسئله بهتر یاری می‌کنند.

استفاده از دوربین‌های مداربسته برای شما مزایای بسیاری دارد، برخی از این مزایا عبارتند از:

1. افزایش امنیت: دوربین‌های مداربسته به شما امکان مشاهده و نظارت بر محیط خود را در هر زمانی که بخواهید فراهم می‌کنند و در صورت وقوع هرگونه حادثه، شما را در انتخاب راه‌حل مناسب و پیگیری مسئله بهتر یاری می‌کنند.

2. پیشگیری از سرقت: با نصب دوربین‌های مداربسته، می‌توانید کمک کنید تا سرقت‌ها و تخریب‌های احتمالی در محیط خود را کاهش دهید و باعث افزایش امنیت و اعتماد به نفس خود شوید.

3. رصد و کنترل بیشتر: با داشتن دوربین‌های مداربسته، می‌توانید به راحتی برای کنترل بیشتر بر روی کارکنان خود و همچنین مشاهده رفتارهای نامناسب و یا ناخواسته افراد مختلف، استفاده کنید.

4. اطمینان: با داشتن دوربین‌های مداربسته، شما می‌توانید به راحتی اطمینان حاصل کنید که محیط شما در کنترل و مشاهده شماست و در صورت وقوع هرگونه حادثه، می‌توانید به سرعت و به صورت دقیق و دلخواه، تصاویر مورد نیاز را پیدا کنید.

5. افزایش ارزش ملک: نصب دوربین‌های مداربسته، می‌تواند به شما در افزایش ارزش ملک و افزایش اعتماد بین مشتریان و خریداران کمک کند.

بنابراین، نصب دوربین‌های مداربسته می‌تواند برای شما به عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌های نظارت، محافظت و پیشگیری از حوادث، بسیار مفید باشد.

معرفی و خرید دوربین برای آپارتمان و مجتمع مسکونی

برای تصمیم گیری بهتر در خرید دوربین آپارتمان، معرفی دوربین مدار بسته مناسب آپارتمان و انواع آن، می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. خانه محلی برای آرامش و دور ماندن از دغدغه های اجتماعی است و برای داشتن حس امنیت و آرامش همه می کوشیم تا این مکان را امن تر کنیم. در حال حاضر بیشتر ما به آپارتمان نشینی روی آورده ایم و برای جلوگیری از سرقت یا ورود افرادی که شرایط را ناامن می کنند، راه های زیادی پیش رو داریم. از قدیم دیوارهای بلندی دور خانه ها می کشیدند و یا از درب های مقاوم استفاده می کردند که دارای قفل های مکانیکی ساده بوده اند. یکی از نوین ترین روش ها برای حفظ امنیت، دوربین مناسب آپارتمان است. دوربین مداربسته مناسب برای آپارتمان قطعا می تواند یکی از بهترین راه ها برای حفظ و نگهداری از خانه شما باشد.

 

 

مدل های متنوعی از دوربین های نظارتی و امنیتی در بازار جهانی عرضه می شود که هر کدام به عنوان دوربین آپارتمان می توانند برای کاربردهای متفاوت استفاده شوند. در ادامه برخی از انواع دوربین مداربسته آپارتمان بر اساس ویژگی های فنی و نیز ظاهری را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما را در تصمیم گیری درباره انتخاب بهترین دوربین برای آپارتمان راهنمایی کند.

انواع دوربینهای آپارتمانی از نظر ویژگیهای فنی

انواع دوربین آپارتمان بر اساس تکنولوژی ساخت، قابلیت دید در شب، فضای ذخیره سازی تصاویر و نیز فناوری های هوش مصنوعی دسته بندی می شود. هر کدام از انواع دوربین مداربسته در آپارتمان می تواند با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد، نقش متفاوتی در ارتقاء امنیت آپارتمان و مجتمع های مسکونی ایفا کند؛ بنابراین باید با در نظر گرفتن نیازهای امنیتی ساختمان خود و نیز بودجه مورد نظر اقدام به انتخاب دوربین برای آپارتمان بنماییم.

دوربین مداربسته مناسب برای آپارتمان تحت سیستم AHD

مدل قدیمی دوربین مداربسته مناسب برای آپارتمان، دوربین آنالوگ است که قیمت پایین تری نسبت به مدل های دیگر این دوربین ها هم دارد. دوربین آنالوگ به دلیل کیفیت پایینی که دارد، سال هاست منسوخ شده و سیستم جدید از آن در بازار هم اکنون در دسترس است. به طور کلی نصب دوربین مدار بسته مناسب آپارتمان از نوع آنالوگ بسیار راحت است و مانند دوربین مداربسته آپارتمان های آی پی نیاز به دانش بالایی ندارد و هر شخصی می تواند به راحتی این دوربین آپارتمان را نصب کند؛ البته این دوربین ها نیاز به سیستم ضبط کننده تصاویر DVR دارند و امروز همان طور که گفته شد، دوربین های آپارتمان IP با کیفیت بالاتری یعنی اچ دی و فول اچ دی عرضه می شوند. اما این دوربین ها ضعف هایی هم دارند؛ آن هم کیفیت تصویر آنها نسبت به دوربین مدار بسته مناسب آپارتمان از نوع ip است و عیب دیگر دوربین آپارتمانی آنالوگ، عدم محافظت در برابر دسترسی غیر مجاز به علت استفاده نکردن از تکنولوژی سیستم رمزنگار تصاویر است.

دوربین های آپارتمانی تحت شبکه یا IP

دوربین مداربسته آپارتمان از نوع تحت شبکه یا آی پی، قابلیت توسعه فوق‌العاده‌ای داشته و از نظر کیفیت تصاویر دوربین مدار بسته مناسب آپارتمان بسیار حرفه ای است. دوربین مداربسته برای آپارتمان مدل آی پی یکی از بی نظیر ترین دوربین ها برای نصب به عنوان دوربین مناسب آپارتمان است. این دوربین در مقایسه با سیستم دوربین مداربسته برای آپارتمان از نوع آنالوگ بسیار مناسب تر است و کیفیت بالایی دارد. به همین دلیل قیمت بالایی نیز دارد و می توان به راحتی با دوربین آپارتمان از نوع تحت شبکه، تمامی محوطه ها، داخل آپارتمان، بیرون و داخل پارکینگ را تحت نظر داشت. معایبی که دوربین آپارتمانی تحت شبکه دارد، شامل این موارد است؛ گران بودن این دوربین نسبت به دوربین های دیگر و نیاز به داشتن دانش کافی برای نصب دوربین برای آپارتمان تحت شبکه و راه اندازی آن که نیاز به اینترنت دارد؛ اما شما با در نظر گرفتن ویژگی هایی برای خرید دوربین مدار بسته مناسب برای آپارتمان می ‌توانید بهترین دوربین آپارتمان را انتخاب کنید؛ مثل داشتن کیفیت بالا، زاویه دید مناسب، استفاده از رمزنگاری برای دسترسی به تصاویر ثبت شده، بالا بردن امنیت دوربین‌ها در مقابل افراد غیر مجاز و دید در شب دوربین تا بتوان در تاریکی به راحتی تصاویر را تشخیص داد.

ویژگیهای ظاهری دوربین مداربسته آپارتمانی

دوربین برای آپارتمان از لحاظ شکل ظاهری به دسته دوربین های دام، اسپیددام و بالت تقسیم می شود که هر کدام بر اساس شکل ظاهری خود در مکان های متفاوتی مفید می باشند. دوربین های بالت به دلیل ظاهر استوانه ای و نیز مقاومت بالا در شرایط بد آب و هوایی گزینه خوبی برای محوطه و فضای بیرونی به عنوان دوربین مناسب آپارتمان می باشند. دوربین های دام واسپید دام که شکل گنبدی دارند، در فضاهای داخلی، عملکرد بهتری دارند؛ بنابراین ترکیبی از این دوربین ها می تواند گزینه خوبی به عنوان یک دوربین مداربسته برای آپارتمان باشد. مدل های متفاوتی از دوربین مداربسته اپارتمان را می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کرده و اقدام به خرید نمایید.

قیمت دوربین مداربسته آپارتمان

قیمت دوربین مداربسته آپارتمان، یکی از مواردی است که در هنگام خرید دوربین آپارتمان، دغدغه افراد می باشد. عوامل موثری در تعیین این قیمت وجود دارند که هر کدام می توانند این هزینه ها را کاهش یا افزایش دهند. برند دوربین آپارتمان، اورجینال بودن برند، فناوری های به کار رفته در دوربین نظارتی، گارانتی معتبر دوربین مناسب آپارتمان، فروشگاه و نمایندگی خرید دوربین آپارتمان و… از جمله مواردی هستند که در هزینه های سیستم امنیتی و دوربین مداربسته آپارتمان تاثیر گذار می باشند.

همواره ارزان ترین قیمت، نکته کافی برای انتخاب بهترین دوربین برای آپارتمان نیست و قیمت های بالا هم کیفیت این دوربین ها را تضمین نمی کند؛ بنابراین بهتر است با تحقیق درباره برندها و نیز فروشگاه های معتبر، با کیفیت ترین دوربین مداربسته در آپارتمان را با مناسب ترین قیمت بیابیم.

مکانهای مناسب برای نصب دوربین مداربسته آپارتمان

دوربین مناسب آپارتمان را در فضاهای مختلفی از یک آپارتمان می توان نصب کرد و از فواید نظارت بر این فضاها بهره برد. همه مکان هایی که در یک آپارتمان و مجتمع مسکونی وجود دارند،نیازمند امنیت بیشتر هستند و به همین دلیل در ادامه برخی از مهم ترن مکان ها برای نصب این دوربین ها را بررسی می کنیم.

درب های ورودی

محل عبور و تردد افراد مهم ترین مکانی است که همیشه باید تحت نظر باشد و توصیه می شود، نصب دوربین در آپارتمانی را برای این قسمت نصب کنید که کیفیت تصاویر بالایی داشته باشد و در ارتفاع بالا باشد تا قابلیت دسترسی کمتری داشته باشد.

پارکینگ

اگر پارکینگ دارید و روی خودروی خود حساس هستید، بهتر است از دوربین مداربسته مناسب آپارتمان استفاده کنید و دوربین آپارتمانی را طوری نصب کنید که توسط سارقین تخریب نشود. گاهی دوربین آپارتمان همچنین برای رفع مشکلات احتمالی بین همسایگان نیز به کمک اعضای آپارتمان می آید.

داخل آپارتمان

برای راه پله ها و درب منازل داخل آپارتمان نیاز است که از دوربین مناسب آپارتمان استفاده کنید و ورود و خروج افراد را البته با اجازه اهالی آپارتمان چک کنید.

پشت بام

برای نصب دوربین مناسب برای آپارتمان در پشت بام خانه نیز باید نکاتی را رعایت کنید؛ زیرا پشت بام خانه نیز گاها به دلیل وجود انباری، کولر، آنتن یا دیش ماهواره باید مورد حفظ و مراقبت قرار گیرد.

و سرانجام انتخاب دوربین مداربسته برای آپارتمان و مجتمع مسکونی خود را با مشاوره از کارشناسان ما بخواهید

انتخاب موفق دوربین مداربسته برای آپارتمان همان طور که اشاره کردیم، به نکات زیادی وابسته می باشد. یکی از این نکات، خرید دوربین آپارتمان از یک فروشگاه معتبر می باشد؛ این فروشگاه ها ضمن اطمینان دادن به مشتریان از بابت اورجینال بودن کالاها، گارانتی های معتبری هم ارائه می دهند که همین مساله، موجب رضایت خاطر کاربران خواهد شد.  کارشناس فروش 09217427342  آزاد

استفاده از دوربین مداربسته یا CCTV (Closed Circuit Television) در اماکن مختلف به علت افزایش امنیت، کاهش جرایم و افزایش نظارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها به صورت مستقیم به سیستم امنیتی متصل می‌شوند و تصاویر به صورت آنلاین در دسترس هستند.

استفاده از دوربین مداربسته در اماکنی همچون بانک‌ها، فروشگاه‌ها، ادارات دولتی، مدارس و دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه‌ها و بسیاری موارد دیگر بسیار مفید است. با استفاده از دوربین مداربسته، می‌توان از رفتارهای نامناسب یا مشکوک افراد در این اماکن باخبر شد و در صورت نیاز به مراجع قضایی تصاویر مربوطه را ارائه داد.

در ضمن، استفاده از دوربین‌های مداربسته در منازل و محیط‌های خصوصی نیز برای افزایش امنیت و کاهش خطر سرقت و دزدی بسیار کارآمد است. در این صورت، تصاویر توسط صاحبان خانه یا افراد مورد نظر دسترسی دارند.

در کل، استفاده از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت، کاهش خطرات و افزایش نظارت بسیار مفید و کارآمد است.

 

برای انتخاب دوربین‌های مناسب برای محیط شما، باید با توجه به نیازهای خاص و ویژگی‌های محیط خود، به دنبال دوربین‌هایی با ویژگی‌های مناسب جستجو کنید. برخی از ویژگی‌هایی که باید در انتخاب دوربین‌های مناسب برای محیط خود در نظر گرفته شوند، عبارتند از:

1- رزولوشن تصویر: رزولوشن تصویر باید برای شما بسیار مهم باشد، با توجه به اینکه در صورت وقوع حادثه، تصاویر با کیفیت بالا می‌توانند به شما در تشخیص و پیگیری مسئله کمک کنند. دوربین‌های با رزولوشن بالاتر، تصاویری با جزئیات بیشتر و وضوح بیشتر را فراهم می‌کنند.

2- زاویه دید: زاویه دید دوربین‌ها باید مناسب با محیط شما باشد. برای محیط‌های بزرگ، دوربین‌های با زاویه دید گسترده و بزرگ مناسب هستند.

3- برد دید در شب: در صورتی که نیاز به نظارت در شرایط پرتاریکی دارید، دوربین‌های با برد دید در شب بالا مناسب هستند.

4- مقاومت در برابر آب و هوا: در صورتی که دوربین‌های شما در فضای باز قرار خواهند گرفت، باید به یک دوربین مقاوم در برابر آب و هوا فکر کنید.

5- نوع اتصال: برای نصب دوربین‌های مداربسته، می‌توانید از دوربین‌های با اتصال سیمی یا بی‌سیم استفاده کنید. در صورتی که نیاز به نصب دوربین‌هایی در محل‌هایی باشد که قابلیت اتصال سیمی را ندارند، دوربین‌های بی‌سیم مناسب‌تر هستند.

6- ویژگی‌های هوشمند: برخی از دوربین‌های مداربسته دارای ویژگی‌های هوشمندی مانند تشخیص حرکت، تشخیص چهره، تشخیص تجهیزات خارجی و همچنین قابلیت ارسال پیامک و ایمیل در صورت وقوع حادثه هستند که می‌تواند به شما در پیشگیری از حوادث و افزایش امنیت کمک کند.

با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توانید دوربین‌های مناسب برای محیط خود را انتخاب کنید و به راحتی محیط خود را در هر زمانی که بخواهید نظارت کنید.

دوربین‌های مداربسته با ویژگی‌های هوشمند نسبت به دوربین‌های معمولی، امکانات بیشتری برای محافظت از محیط شما فراهم می‌کنند و به شما امکان مشاهده و نظارت بر محیط خود در هر زمانی که بخواهید را می‌دهند. برخی از ویژگی‌های هوشمندی که دوربین‌های مداربسته می‌توانند داشته باشند عبارتند از:

1- تشخیص حرکت: با استفاده از تکنولوژی تشخیص حرکت، دوربین‌های مداربسته می‌توانند به صورت خودکار شروع به ضبط تصاویر کنند، زمانی که حرکتی در محیط شما اتفاق می‌افتد. این ویژگی می‌تواند به شما در پیشگیری از سرقت و حوادث ناخواسته، کمک کند.

2- تشخیص چهره: با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره، دوربین‌های مداربسته می‌توانند به صورت خودکار افراد مختلف را شناسایی کنند. این ویژگی می‌تواند به شما در تشخیص افراد نامناسب و یا تشخیص افراد مشکوک، کمک کند.

3- تشخیص تجهیزات خارجی: با استفاده از تکنولوژی تشخیص تجهیزات خارجی، دوربین‌های مداربسته می‌توانند به صورت خودکار تشخیص دهند که چه نوع تجهیزاتی در محیط شما قرار دارند. این ویژگی می‌تواند به شما در پیشگیری از سرقت تجهیزات یا دسترسی غیرمجاز به محیط شما، کمک کند.

4- ارسال پیامک و ایمیل: برخی از دوربین‌های مداربسته قابلیت ارسال پیامک و ایمیل در صورت وقوع حادثه را دارند. این ویژگی می‌تواند به شما در پیشگیری از حوادث و افزایش امنیت کمک کند.

بنابراین، دوربین‌های مداربسته با ویژگی‌های هوشمند می‌توانند گزینه مناسبی برای محیط شما باشند و به شما در پیشگیری از حوادث و افزایش امنیت کمک کنند. با این حال، باید توجه داشت که دوربین‌های هوشمند معمولا هزینه بیشتری نسبت به دوربین‌های معمولی دارند، بنابراین باید با توجه به نیازهای خود، تصمیم درستی را بگیرید.

، بسیاری از دوربین‌های هوشمند دارای قابلیت اتصال به اینترنت هستند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که از هر جایی که در دنیا باشید، به دوربین‌های خود دسترسی داشته باشید و تصاویر را بررسی کنید.

اتصال دوربین‌های مداربسته به اینترنت، معمولاً از طریق Wi-Fi یا اتصال سیمی انجام می‌شود. با استفاده از اینترنت، شما می‌توانید به راحتی تصاویر دوربین‌های خود را در زمان واقعی بررسی کنید، تصاویری را که توسط دوربین‌ها ضبط شده‌اند را دانلود کنید و اطلاعاتی را که توسط دوربین‌ها جمع آوری شده‌اند را مشاهده کنید.

همچنین، برخی از دوربین‌های هوشمند دارای قابلیت ارسال پیامک و ایمیل در صورت وقوع حادثه هستند. با استفاده از این ویژگی، شما می‌توانید به راحتی اعلام حادثه و ارسال تصاویر به مراجع مربوطه را انجام دهید.

به طور کلی، اتصال دوربین‌های مداربسته به اینترنت، می‌تواند امکان دسترسی به تصاویر و اطلاعات محیط شما را به شما در هر زمان و هر مکانی که باشید، فراهم کند.

    

 

 

 

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.